Aan rug-, nek- en schouder massage is vaak de meeste behoefte. Stress- en pijn klachten komen namelijk het meeste voor in deze gebieden. Onbewust trek je je schouders op, zit je in een verkeerde houding en voor je het weet heb je pijn in je rug, nek of schouders. Na wat langere tijd kan dit ook hoofdpijn geven. Bewustwording en Massage bij Praktijk Uit Handen in Den Haag benadert deze klachten op verschillende manieren zodat de massage effectiever werkt en ook de oorzaak van de pijn klacht wordt aangepakt. Hierbij wordt gekeken naar en gewerkt met:
  • massage-rug-nek-schouder-pijn-den-haaguiteenlopende massage technieken
  • balans tussen inspanning en ontspanning
  • hoe ga je om met stress
  • voedingspatroon en eventueel supplementen
  • lichaamshouding en bewegingspatronen

Je bent meer dan je pijn en dat vraagt om een holistische benadering. Daarnaast is pijn een signaal en door vanuit verschillende gebieden je klacht te benaderen, kan de oorzaak worden weggenomen of verminderd. Door massage dus te combineren met oefeningen, kleine aanpassingen in je voedingspatroon en meer inzicht in de effecten van je gewoontes, zal pijn in rug, nek en schouders verminderen of verdwijnen.

Gebruikte technieken in de rug, nek en schouder massage in Den Haag

De masseuse heeft ruime ervaring met uiteenlopende massagetechnieken zoals: sportmassage, Lomi Lomi massage, thaise massage, chinese massage en de Trager Approach. Zo wordt er gewerkt op spieren en energiebanen en wordt stevig afgewisseld met mild. Door de benaderingen te combineren ontstaat een effectieve mix die op een holistische manier werkt. Dat wil zeggen dat het lichaam gestimuleerd wordt om zelf weer in balans te komen.

Wil je deze massage boeken?

Bij het maken van een afspraak kun je aan geven dat je een rug, nek en schouder massage wilt. Deze valt onder de sport- ontspannings- of holistische massage, afhankelijk van hoe stevig je gemasseerd wilt worden.

Informatie over de verschillende massages bij Praktijk Uit Handen in Den Haag

Informatie over de massage tarieven

Schouder oefeningen en zelf massage:

Door eens per uur een aantal oefeningen te doen waarbij je je standaard houding doorbreekt, wordt de doorbloeding gestimuleerd en ontspannen je spieren. Zo neemt de spanning in rug nek en schouders af en neemt je productiviteit toe. Hier vind je een aantal voorbeelden:

Artikelen in Rug, nek en schouder massage in Den Haag